CHACHA BLOGGEN

Long time no see, i know! Iallafall igår vad jag och MATLAR i Hestra och åkte skidor. Detta hände:
1. Mathilda var nervös, från början vågade hon inte åka den röda backen. Hon ville bara åka barnbacken. Men sen blev det bättre. Men hon åkte störtlopp ner för den röda backen. Den sista jag hörde var ett desperat skrik på hjälp när hon körde förbi mig, hon kunde inte stanna.
2. Vi åkte offpist, sen skulle vi köra ner till den vanliga backen hon ramlade, det enda man såg var ett stort moln av snö.
3. Vi åkte dubbellift, sen skulle vi kliva av vid halva. Hon kunde inte hoppa av hon fastnade i liften men tillslut klarade hon det och ramlade ner i ett dike. Vi skrek på hjälp men svaren vi fick var: ni kan gott ligga där.
4. Mathilda åkte så snabbt hon kunde ner för en backe, hon ramlade.
5. Mathilda ramlade i backen, Arslan kom. Han ville inte hjälpa henne.
6. Jag somnade i bussen påvägen hem. Mathilda var tpl hela vägen.
7. Vi försökte tvinga Niclas att åka en av dom farligaste backarna, han vägrade.
8. Jag åkte en svart backe, jag ramlade bara en gång <3.
9. Mathilda försvann i en halvtimme.
Detta var lite av vad som hände i skidbackarna i Hesta!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0